piątek, 28 października 2016

Wielki kom bek w postaci jaglanego budyniu!

Hej,hej!

Wreszcie,nareszcie tu zawitałam,znalazła się chwila czasu dlategoż iż ponieważ sobie choruje.
Z tej racji wszelkie treningi poszły na najbliższe dni w zapomnienie,wkroczyła nuda a przez co obudziła się we mnie jakoś kreatywność :D
Leżąc w łóżku zaczęłam myśleć o kaszy jaglanej,w tamtej chwili owładnęła ona mój umysł.
I NAGLE...Bum!
Wstaję,idę do kuchni z pomysłem zrobienia budyniu jaglanego.
Suma sumarum mam dziś dla Was nic innego jak przepis na budyń jaglany!

A o to składniki:(na 1 porcję)
-1 torebka kaszy jaglanej(50g)

-100ml mleka
-2łyżki miodu/słodzik/stewia (czegoś co da słoldki smak)
-ulubione owoce w moim przypadku owoc kaki,granat oraz sos karmelowy 0 kalorii


Przygotowanie:
1.Torebkę kaszy jaglanej gotujemy do momentu,aż będzie cała torebka.
2.Ugotowaną kaszę jaglaną przepłukujemy zimną wodą i przerzucamy to pojemnika w którym będziemy ją blendować.
3.Przed rozpoczęciem blendowania dodajmy z 3-4 łyżki wody aby konsystencja byla rzadsza.
4.Blendujemy do momentu uzyskania gładkiej masy.
5.Zblendowaną masę przekładamy do garnka,dodajmy mleko.
6.Zagotowujemy,w między czasie dodajemy miód/słodzik/stewię.
7.Gotową masę przelewamy do misieczki,dodajmy nasze ulubione owoce.


Smacznego!


P.S Absolutnie nie czuć smaku kaszy jaglanej,po drugi taki budyń jest zdecydowanie zdrowszy niż ten z proszku a po trzecie jest PRZEPYSZNY!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz