sobota, 5 grudnia 2015

(Nie tylko)Świąteczne fit pierniczki-bez cukru

Święta tuż tuż,atmosfera świąteczna daję się we znaki,rownież mi.A więc zrobiłam to co kojarzy mi się ze świętami,oczywiście jedzenie,dużoo jedzenia a konkretniej pierniczki.
Czy jest ktoś to ich nie lubi? Jeśli tak to jestem w szoku i naprawdę ktoś taki nie wiem co traci,hmm a może wie,że przez to,że ich nie je traci na wadze?
Ale spokojnie ja chcę stracić na wadzę,chyba jak większość więc mam dla Ciebie przepis na fit pierniczki,które mam nadzieję,że posmakują Tobie ale i też Twoim najbliższym ;) a będziesz je jadł/a jeszcze z większym apetytem ze świadomością że są lepsze od tych popularnych,bardziej kalorycznych.

A zatem podaję przepis
(jak zwykle prosty,żebym się nie pogubiła i nic nie spaliła ;) )

Składniki:
*1 i 3/4 szklanki mąki żytniej
*1/4 szklanki miodu
*3 tabletki słodziku lub 2 łyżki ksylitolu
*1 jajko
*1,5 łyżki jogurtu naturalnego
*2 łyżeczki przyprawy do piernika
*pół łyżeczki sodu
*możesz dodać cynamon



Przygotowanie:
1.Miód podgrzej z słodzikiem lub ksylitolem.
2.W misce wymieszaj mąkę,sodę,przyprawę,jajko,jogurt naturalny,wlej zagotowany miód.
3.Zagnieć ciasto.
4.Rozwałkuj ciasto i wytnij pierniczki.
5.Piecz około 10-15min w 180 stopniach
6.Ciesz się smakiem :D i pozostań fit!





Wartości odżywcze w jednej sztuce:
*Kalorie
:40kcal
*Białko;1,7g
*Tłuszcze:0,5g
*Węglowodany:11g
*Błonnik:0,5g








Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz